شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

تغییر!

سلام

هر جایی میری شاید یه کمی بهت توجه کنن!

شاید بعضی وقتا از حد انتظارت خیلی خیلی بالاتر! اما نه اون حد آدمای خیلی معروف خوب!

اما بازم سعیتو میکنی خوب خودتو جا بندازی و حداقل خودت با خودت و یکم دور و بریات حال کنی!



بعضیا هم میخوان این وسط تورو تغییر بدن!

اما اگه یه کم خودت باشی میفهمن که نه! نمیشه! یعنی نمیتونن!
بعد کم کم یه برنامه ای واسه خودت درست میکنی که چه کنی با زندگیت!
اما یادت باشه نباید بذاری کسی رامت کنه!

هیچکسیم نمیتونه تورو سرزنش کنه! اصلا نباید فکرش حتی به ذهنش خطور کنه!



مگه زندگی ای که الان داری بخاطر اونه! مگه از اولش اشتباهی بودی؟!؟! که بخوان تغییرت بدن؟!

آقا اصلا نمیخوام منو عوض کنی!

همینم که هستم!



نمیخواد بهم بگی هی چی خوبه ، چی بده برای من!

مگه خودمون نمیفهمیم! خودتو خیلی حساب کردی مشتی!

اصلا میدونی چیه؟ میخواییم بریم بالا! بریم هر جایی که میخواییم!

اگه هم میخوای سعی کنی جلومونو بگیری پرتت میکنیم اونور!(کدوم ور؟!)


با خودمونم :

هر چی میخوای باشی تو زندگیت باش! نمیدونم! هر چی که فکرشو میکنی برات درسته! یه کم دست بردار از این کارای تکراری مضخرفت که بیخودی فکرتم مشغولشون میکنی!

برووووووووووووووووو( داد محکم!!!!!!!!!!)

 فردا هم یه روزیه واسه خودش!



پسوند نامه : همه چی امنه فعلا!

آهنگ Miley Cyrus -can't be tame  خیلی بشدت رفته تو مخم!

فعلا

راه!

سلوم!

سعی ها میشه برای 4-5 ساعت تو شبانه روز!

2-3 روزه ورزش نکردم ، اعصابم خورد شده!


خوشبختانه مهارتای حرفیانم بیشتر شده و بیشترم میشه حتما- چیزی که همه لازم دارن!

نمیدونم چند وقته همش دارم فکر میکنم اگه زنی که باهاش میخوای زندگی کنی تورو بالا نکشه چه فاییده ای میتونه داشته باشه؟!


واقعا-اگه قرار باشه کارش و همه چیزش اوکی باشه بعد بره زن بگیره که دیگه نگیره که راحت تره!

مگه اینکه زودتر زن بگیره تا اون موقع هایی کمک لازم داره به دردش بخوره ، اگه نه خسته نباشید واقعا!

 

 

 

البته این جزو همون چیزاییه که از حقیقت تا واقعیت فاصلش کهکشانیه تقریبا! البته دیدم بعضیا کهکشان پیما داشتن! اما بازم شرایطشونم نمیخونه با اونی که من در نظرم دارم!

چی پیشنهاد میدی با این وضعیت!

پر بی راه!

سلام

اینوری شدم، اونوری شدم، آهنگ عوض کردیم، زدیم تو کار گیم گوشی، هرکاری کردم خوابم نیومد!

چند وقته همش خبرا رو میبینم و  میخوام رو مجریا بالا بیارم. حرفی که نقضشون کنه اصلا نمیزنن! همش از خوبی میگن و کنارشم شاید چند تا سوپاپ اطمینان بیارن اما نه! مگه میشه آدما همه چی تموم باشن! این که همه بخوان از یکی تعریف کنن باعث میشه اصلا توی فرد یه غرور کاذب بوجود بیاد که حتما هستم که میگن و کم کم به یه خدا تبدیل میشه واسه خودش که از خدای خودمون بزرگتر میشه!

 

بیخیال-واسه همین از سیاست تنفر دارم-هر وقت چیزی میشنوم میبینم بقیه سرش کلی قاطی میکنم میگم بیخیال اینا میگذره، اما وقتی نوبت خودم میشه گوش به این حرف نمیدم!

واسه تابستون چند تا برنامه دارم مثل کلاس ساز سنتی (اگه گوشاد بازی در نیاریم) و حالا تفریحات سالم!

کنکورمم که فقط منتظرم بدم که بره! همچنان کم کم دارم با همون سرعت پایین میرم، تاحالا همچین تجربه ی طولانی مدتی از درس نداشتم! اونم با این سرعت زیر نرمال (2-3 ساعت)!!!

 

ورزشم که بسیار توپ تاثیر گذاشته رو بدن که بیا ببین! لباسامون تنگ شد دیگه داریم میدیم اینور اونور قبلیا رو!!! ولی بازم بعضی وقتا این فکر میاد تو سرم که تاثیر داره دارم خودمو له میکنم! اونم نه باشگاه تو خونه!

 

میخواستم از خدا ننویسم که یجوری نباشه نوشتم،  که میبینم هنوز اونقد نامرد نشدیم رفیقای قدیمیمونو یادمون بره!



دوست دارم یه کم درمورد مسیحیت تحقیق کنم یا مثلا یهود یا زرتشت و ... اما بعد کنکور. چون واقعا چیز زیادی نمیدونیم درباره ی این دینای دیگه!

سرعت اینترنتم که واقعا میترکونه دیگه! نمیدونم چرا درباره ی آهنگا حوصله دارم که آلبوم آلبوم دانلود کنم! هر آهنگ 20-30 دیقه طول میکشه تازه! کلیپای 35 مگی محشرم جزوشون میشه دسته بندی کرد! البته بعد از عبور از موانع!

 

زیاد نوشتم دیگه!

هیچ وقت بخاطر عقیدم جانمو نمیدم! ارزش جان آدمی خیلی بیشتر از یه عقیدس! مطمئنم خدا مارو بخاطر یه عقیده نیافریده!

زندگی جاریست ...!

برو صفا کن