شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شعر قشنگ

سلام
زده به سرم نمیشه درس خوند حالا اه.
نمیدونم چیکار کنم؟!؟!؟! راستی یه مقاله خوندم که درباره مرزهای میان فردی نوشته بود خیلی توپ بود. کلی چیز یاد گرفتم.باز یادم میاد کلی
درس دارمو نمیخونم حالگیری میشه.از اول ترم تاحالا بین درسایی که دادنو اینا من فقط یه کم از ریاضی فقط قسمت انتگرالو یه ذرشو خوندم.
من تو کلاس خوب گوش میدم با این که تیکه و چرت و پرت میپرونیم.امتحانا هم که این ور تر افتاد.ولش شعرو حال کن:

دل مـــن خســــته  از  این..... روزای   پر رنـگ  و     ریـاست

خستـه  از  بازیــچه   بودن    ...  تـوی    دسـت    آدمـا ســت

 یعنـــی تو  اطلــــس  دنـیا    ....   جـائـی   پیـــدا    نمــیشـه

 کـــه   دل    آدمــاشـــــم   .... مثــله دل پاک  خــداست؟؟!!

 هــمه جا رفـتم و هـر  جـا  ....  یه   جـوری  دلـم   شـکسـت

 هـنوزم  هـیچ ن میــــدونــم  ....  دل ء مــن مالء  کجاســت!

 یه   جــائی  باید   باشـــه     ... تــوُ  دنــیا ء  مال  ء دل   ء من

 اونــجائی   که  قــلب  مـن   ...   با   روزگارش    همصداسـت

 اونـــجائی  که دل بتــونـ          ...     کـــمی   آروم    بــــگیره

  اونجا  که   کلام  ء   دلــها       ....     با کلامــم آشنــــاســـت

 انـــگاری  دنــیای  مـــن     ...   جدای     دنیـای   همـه  است

 آخــه این "غـــریبه"  بودن   ....  خالی از     لطف  و  صفاست

 اونجا که ....حـــرف  مـــحبت   .... یه  کـــلام  ء  تازه   نیست  

 اونــجائی   کــه    عاشــقی   ...  مخصوص قلب ء آدماســت!

 همــه ء عـــمرم تلف   شد    ...   پــی ایــن شـــهر غـــریـــب

"امــا   من  هر جـا  میگــرد         نــــمیدونم   که   کجاست"!!

سروده فــرزانه شیـــدا