شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

امید!!!

سلام
یه فال گرفتم توپ آمد.دمش گرم.دیگه میخوام درسامو شروع کنم و غمای نداشتمو بزارم کنار و فکرای کس و شری نکنم و درس بخونم و بازیگوشی نکنم.
فقط 1 ماه میخونم به جای یک ترم.
برنامه ریختم دیدم اوه تاحالا که نخوندیم چیزی از دست ندادیم ولی بگیریم این 2 و 3 هفته رو بخونیم.

خوب ورزشم کردم و برنامه هم ریختم و بگیریم بخوابیم حالا.

حال ندارم!!

سلام

اصلا حس هیچ کاری رو ندارم.نمیدونم چیکار کنم.

هیچ احساسی به هیچ چی ندارم دیگه.هیچ چی برام مهم نیست. اصلا خوب نیست اینجوری.

عین معتادا شدم فقط میخورم و میخوابم.بیشتر تو خونه اینجوریم.باز میرم کلاس با بچه ها چرت و پرت میگیم میخندیم یادم میره.

نمیدونم دیگه.خوش به حال امین بازم رفت ادینبرو.

ما کجاییم اون کجا.

ولش کن بابا.بای.خدا کنه فرجی بشه تو کارمون.دوستام منو میبینن میفهمن قاطی کردم.

سیستمم ریخته بهم.فعلا.بای

سالگرد!!

سلام

۳ سال گذشت و علی رفت. خدا رحمتش کنه.بچه خوبی بود.البته ۱۴ بود.من امشب نوشتم.

خوب دیگه دنیا همینه دیگه.اگه یه فاتحه بخونین ممنون. داداشمه. فوق عمران امیرکبیر میخوند.

ژئوتکنیک.خوش به حالش.الانم حتما بهشته.

ما که معلوم نیست ...  .

بای.

بیکاری!!!

سلام

از بیکاری اومدم وب.درس که تعطیله.

یه روز پیرزنه تو صفحه حوادث روزنامه میخونه که:۲ جوان به پیرزنی در تهران تجاوز کردند!!!

بعد با خودش میگه:ببین هر چی هست تو شهرای بزرگه!!!

فعلا.خدا کنه از این وضعیت بیام بیرون و آدم بشم درس بخونم و به جلوتر فکر کنم.

بای

مدل!!!

سلام

داشتم در مورد بیماریای کارگری میگشتم چند تا عکسم دیدم و طبق معمول دانلود که دیدم واقعا تو ایران مجله ای نیست که آدما خودشون ژیگول کنن بیان بیرون و اینا.ولی بازم تقریبا نصف جوونا بلدن درست کنن خودشونو.

منم از مجله های امین که توشون هست میبینم. خیلی خوبه به نظر من.مثل جاستین خودمون!!!! نظر شما چیه؟

شعر!!!

مارمولک دیدم     رخت آمد به یادم

                          پشه را دیدم         نیشت آمد به یادم

گر مگس را من ببینم           یاد وزوزهات کنم

                        گر ببینم گوسپندی     آن مخت آید به یادم!!!

بای.