شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

۴شنبه سوری!

سلام 

چه حالی داد این چارشنبه سوری!! تا الان که ساعت ۴ و ۱۵ دقیقه صبح شده بیداریم. 

تازه اومدم پشت کامپیوتر. خیلی حال داد . من و ... و بقیه و کلی حوادث دیگه تو خیابونمونو این حرفا. 

تا الان داشتیم حکم و ۷ خبیث و بلو و ۲۱ و ... بازی میکردیم.  

 

 

 

ورق!  

  

البته این عکس ماها نیستا. با این وضعیت؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟؟ 

 

آتیش! 

 

خوب دیگه بای. 

نمیدونم!

سلام 

نمیدونم چرا چند وقته حوصلم صفر شده!؟!؟؟! 

بخاطر کنکور و نخوندن یا گوشی دست خر یا ... یا شایدم ... . نمیدونم!!! 

یه جوریه که فکر میکنی یه چیز بدتر از هر چیزی هستی و نا امیدی و هر چی واژه بده. شایدم اونجوری نباشیا ولی خوب دیگه. 

امین میگه به این دوره میگن ...خلی ولی من میگم چیزی فراتر از این حرفاست. 

امیدوارم زودتر بگذره.  

ولی چارش یه سفره. 

برم باز درست میشه. ایشالا.  

اوکی. آی وانت تو گو. بیکاز آی ام سو کانفیوز! 

بای

آپدیت!

سلام 

من دارم از اتاق انجمن علمی می آپم الان.  

نمایشگاه کتاب داشتیم تموم شد. کلی دوندگی کرده بودیم واسه همین نمایشگاه. 

تموم شد بالاخره. 

خوب بود. یه کم زیاد سرما خوردم و آره دیگه. 

امروزم واسه خودش تا الان یه روزی بود از نوع خوب.  

خدا کنه شروع کنم بخونم درسا رو. 

باشه دیگه بسه. 

چه کیبرد باحالی داره. 

استفاده خصوصی ممنوع. 

آره دیگه بسه. 

خوب فعلا. 

بای

زندگی در جریان است!

Everyday push yourself to be and do the best you can. Live your life for you and only you. Do things for people and never expect anything back.. love with all your heart when its right and never settle for you will find hapiness then and only then

کنکور!

سلام 

بازم کنکور دارم. 

این بارم تیر ماه. 

اصلا حس شروع کردن نیست. 

شاید بمونم واسه سال بعدش. 

نمیدونم. ولی بیخیال. خودش درست میشه. 

چارش اینه که یه کم تنگ کنم.  

آره چاره کار همینه! راستی با پرتاب موفقیت آمیز ماهواره امید مراجع فتوا دادن که سیاره زهره باید چادر سرش کنه!  

آره دیگه یه کم بخندی برای قلبت خوبه. 

فعلا