شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

کلیات!

سلام خوبین؟ منم خوبم.امروز با احسان رفتیم نهارخوران با 2چرخه. حال داد.اوه پسر این آهنگای جدید رضایا و تتلو و تهی و افشین و اینا چه باحالن!!! کلی حال کردم.

 

خوب تا عید از بیکاری هر روز همین چرت و پرتا رو مینویسم. امینم احتمالا میاد تا چند روز دیگه. اه یه کلیپ دیدم که چند تا افغانی بزور یه دختر رو میگیرنو .... اینا بعدشم دختره گریه میکردو اینا بعدش سر دختر رو کندن من که همین جوری مونده بودم.عجب کسافتایی بودن اینا. من بودم از اونجاشون اعدامشون میکردم.

 

خوب دیگه بحثو عوض کنیم. چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری.آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه.

 

 خبر داری تو ایران یه بحث داغ تو بورسه . . . نه بابا جزایری رو نمیگم . . . . سرکاری چیه ! باور کن اینبار سرکاری نیست . . . . احمدی نژاد کدومه بابا ! … اینو نمیخوام بگم که … . . . دوستت دارم کجا بود ! مگه دیوونه شدم ؟ . . . . سال نو مبارک ! … الان تنها خبر جدید همینه ! جیگر ! سال نوی خوبی داشته باشی!!!

 

فعلا.فیلی در استخری شنا می کرد. مورچه ای سر رسید و گفت: بیا بیرون کارت دارم. فیل از استخر بیرون آمد. مورچه نگاهی به فیل انداخت و گفت: برو توی آب. فقط می خواستم ببینم اشتباهی مایوی من را نپوشیده باشی.

یادداشت!!!

سلام امروز تو تاکسی نشسته بودم یه ماشینی رد شد که روش نوشته بود: خدا جون اول پاکم کن بعد خاکم کن!!! فعلا

همینطوری!!!

سلام

منم خوبم. یه بیت شعر میگم و میرم.

از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود؟                               به کجا میروم آخر ننمایی وطنم؟

همین. حالا بریم حالشو ببریم.در ضمن پرسپولیس در صدر جدول به سر میبره. علی داییم که دمش گرم مربی تیم ملی شد که بهترینه.کسی که به میلان ایتالیا گل زده.

استاتیکم سخته.و غیره. راستی دروازبانی با دروازه بزرگ خیلی سخت بود.

فعلا. موفق باشید جوانان.  

کلی!!!

سلام

الان نقشه خونه رو کشیدم. اولین بار بود.برای بار اول خوب بود.

فعلا.

حال!!!

سلام
کار من گذشتن از حرفه دلم نیست.  کار من پریدن از شاخه به شاخه ای دیگه نیست.
کار من اووونه فقط اووونه فقط اووونه.  عشق من اوونه همش اوونه همش اووونه.
قیدشو نمیزنم. دل از نگاش نمی کنم.  حتی اگه خودش بخواد من دلشو نمیشکنم.

خیلی آهنگ قشنگیه.حرف نداره.
بابا امید رو فراموش نکنیم. بی خیال دنیا.خوشحال باشیم و فکرای خوب کنیم. نمره می گیریم. اگه کتابمون که تازه خریدیم افتاد تو جوب عیبی نداره که,میشه بازم
گیر آورد.میشه ویروسا رو از بین برد.میشه اگه سی دی خش دار شد دوباره رایت کرد.اگه چایی ریخت رو جزوت خوب به درک.میشه خیلی کار ها رو دوباره انجام داد یا بدست آورد ولی سلامتی مهمتره.
اگه چشم نداشتیم چقد بد بود یا اگه دست نداشتیم یا گوش یا بیماریای قلبی و خونی و ... .البته اینم بگم اگه خدایی نکرده چیزیمون شد درسته ناراحتی داره ولی
به نفع خودمونه که زودتر کنار بیایم.اگه بخوایم ساز مخالف بزنیم و بگیم من چه بدشانسم و فلان و این چیزا بعدا شاید بفهمیم که داشتیم اشتباه می کردیم ولی وقتمونو
الکی هدر دادیم. می بینی,اینه,دنیا همینه,سخت نگیریم.بی خیال باشیم.
ولی از حقمونم نباید بیشتر موقعها بگذریم جز روی مرام و آدمیت.ولی سخت گیرد جهان بر مردمان سخت گیر. واقعنم همینه.بی خیال.
شاعر میگه (دلمو شکوندی    برو حالشو ببر) دیدی؟!؟! شاعرم میگه برو دنبال حال خودت.زحمت رو تا جایی که میشه بکش. بعد موقع حال و حولم تفریحت
رو انجام بده.بیشتر از این نمی گم که تاثیر همین یه ذره هم از بین نره.؟!؟!؟!
فعلا.برو حالشو ببر.

ما!!!

سلام

خوبین دیگه؟ خوب میخوام این دفعه بگم هممون موفق میشیم.

همه آخر قبولیم تو همه چی.اگه مشکلی پیش میاد برای همه پیش میاد.عیبی نداره.تا شکست نخوریم نمی فهمیم چقد حال میده موفقیت. پس امید داشته باشیم و فکرای خوب کنیم.

آفرین.

فعلا.هر چی آرزوی خوبه مال ما.