شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

سفر!!

سلام 

رفته بودم پایتخت یه کم به بار علمی مون افزودیم.(کتاب دیگه) 

خوب بود ولی. دایی شدم. اونم وقتی که اصلا فکرشو نمیکردم. 

کلا جالب بود.دیگه چی بگممممممم.  

آها ایران امروز بازی داره ببینیم چیکار میکنه دیگه. با این که زیاد دیگه از تیم ملی خوشم نیومده اونم بعد جام جهانی! 

خوب دیگه. بهتره من برم. 

امری - فرمایشی - نصیحتی - پندی - موعظه ای - چیزی باشه در خدمتیما. 

راستی فردا با بچه ها میریم حال کنیم برای شما هم دعا میکنم. 

فعلا تا بعد.

شکر!

سلام 

بابا خدا رو شکر. 

اللهی - خدایی -  بینی و بین الله     دم خدا گرم. 

حالا میگم چرا .... بعدا 

فعلا خدافز

نمیدونم!

سلام  

فقط نمیدونم بگم یا اونم همونجوریه. 

درسته بستگی به خودم داره ها. ولی خوب دیگه.حوصله ضد حال ندارم. 

اه چقد بدم میاد میان سر کار میذارن. 

نمیتونن بنده خداها حرف بزنن. نمیان و این حرفا دیگه. 

خودش میدونه کیه. ولی آدرس وبمو نمیدونه!  خوشبختانه یا متاسفانه. 

بیخیال بابا. امروز با دوربین چنان نقشه برداری میکردم در حد تیم ملی بانوان.   

ولی حال کردم. یاد گرفتم توووووووووووپ. 

به امید دیدار. 

امتحانات!

سلام 

بالاخره بعد از خیلی وقت که نیومده بودم تو وبم اومدم. 

امتحانام تموم شد از بس خوشحال شدم اومدم. 

خدا کنه نمره هام اونی که میخوام بشه. 

بازم شبای امتحان بود و تا صبح خوندن. 

میخواستم یه سر برم خودم مسافرت هر جا شد تهران مشهد اهواز که هر کدومشون بخاطر یه چیز نشد. 

تصمیم گرفتم همین گرگان و اینورا بمونم. 

خوب دیگه یه کم حوصلم سر رفته بود اومدم انرژی بگیرم. 

یه چیزی میخوام بنویسم روم نمیشه. 

بای 

خداحافظ