شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

ههههههاه!!

سلام

اصلا حال و حوصله ندارم الان.نه درسی خوندم نه هیچی اه.bitch.fuck

نمیدونم چیکار کنم.خیلی وقت بود اینجوری نشده بودم با این که نخونده بودم چیزی ولی الان اعصابم خورد شده.

اه فعلا.

مردم!!

گریزانم از این مردم که با من

به ظاهر همدم و یکرنگ هستند

ولی در باطن از فرط حقارت

به دامانم دو صد پیرایه بستند

از این مردم، که تا شعرم شنیدند

برویم چون گلی خوش بو شکفتند

ولی آندم که در خلوت نشستند

مرا دیوانه ای بد نام گفتند.

جک!!

چند تا چک به مناسبت عید نوروز که تموم شد دیگه!!

ترکه میره گل فروشی میگه گل بنفشه دارین؟ یارو میگه نه، ترکه میپره و تخمای گلفروشه رو میگیره، گلفروشه میگه ولم کن، ترکه میگه زنم گفته اگه گل بنفشه نداشت، تخمش رو بگیر!!

یه دختر انگلیسیه شوهر میکنه و شب اول متوجه میشه که پای شوهرش مصنوعیه. زنگ میزنه به مامانش و میگه: مامان، مامان بیچاره شدم، شوهرم فقط یه "فوت" داره.

مامانش بهش میگه دخترم چرا ناراحتی، تو خیلی خوش شانسی آخه مال بابات فقط دو اینچ بود!

یه روز یه گاوی میره کلاس زبان وقتی از کلاس بیرون میاد به جای اینکه بگه مو مو میگه we we

به رشتیه میگن چرا از سربازی معاف شدی؟

میگه آخه من تک پدر هستم!!

ترکه ماشینش تو برف گیر میکنه زنجیر نداشته ،  سینه میزنه ۰

به ترکه میگن: یه پستاندار پرنده نام ببر، میگه: مهماندار هواپیما!

فعلا.به امید نو شدن مردم!!!

عید!!!

سلام

من الان مسافرتم.

فعلا.برین خوش بگذرونین!