شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شب امتحان!

سلام 

الان که دارم می آپم بعد از گند زدن توی ۳ تا امتحان پشت سر همه که واقعا گند زدم.(به امید قبولی)!! 

شبای مقدس امتحانه و شب بیداریهای خاص خودش. 

درگیریهای بعد انتخاباتم که اووووه نگو.تا خودم با چشمای خودم از نزدیک نمیدیدم باورم نمیشد! 

وضعیتیه بابا! 

بیخیال. ایرانم که چی بگم / نتونست بره جام جهانی! عربا رفتن اما ایران ...!

برم بخوابم که مثل فیل خوابم میاد! 

بای(ایشالا شما هم موفق باشین.دعا کنین قبول شم) 

دمتون گرم. 

فعلا

شاید!

سلام 

ایشالا که همه خوب و سالم باشین. 

شاید تو این فرجه ها تحولی به خودم دادم.یعنی ببینم نه میخونم میخونم.قول میدم بخونم. 

فقط خدا کنه موفق بشم.همه هم بتونن برنامه هاشونو عملی کنن و درس بخونن یا حالا تو هر کاری که دارن موفق بشن. 

این ۱ ماه و خورده ای که مونده تا کنکورم خیلی حیاتیه. باید تمرکزمو بذارم رو خوندن درسام. 

باقیش حله.ملالی نیست جز آره نگرفتم حیف شد. عیبی نداره حالا ببینیم چی پیش میاد. 

درسا همه فرار شدن.تو مخ نمیرن.مثل الکل میپرن! 

ولی خوب اگه به منه که میدونم چیکارشون کنم.(خنده خبیثانه!!) 

راستی رایمونم سبزه!  

 

 سبز=موسوی؟!؟!؟!

آره خوب. 

بیخیال سیاست بابا.فقط خودت(و خودم) 

فعلا 

زندگی!

سلام

الان دارم از سایت دانشکده می آپم.

اندکی زیاد خوابم میاد.

همین دیگه.آها راستی امروز ارائه هم داشتم با یه امتحان که ...

حالا بیخیال.الان حسش نیست.

فعلا.بای