شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شکر(بدون علامت تعجب!)

سلام 

بالاخره بعد از 2-3 هفته نخوندن که تازه بعد عید شروع کرده بودم به خوندن اونم دست و پا شکسته دیروز مقاومت خوندم!!!!!! 

دمش گرم. خودم کلی حال کردم تازه با 3 ساعت خوندن تو یه روز تعطیل. 

خوشبختانه هنوزم دارم برای خودم ورزش می کنم. به آینده امید دارم خفن. 

فقط باید به امروزمم امیدمو بیشتر کنم. 

دمت گرم خدا که میذاری زندگی کنم. 

ایشالا کارای امینم مثل قبل(خوب) پیش بره و به مشکل نخوره. 

دمتون گرم با این نظر دادناتون.خیلی باحالین.  

به من روحیه میدین.(1 در دنیا 100 در آخرت بهتون روحیه بدن) 

بازم دمتون گرم. 

ایشالا اونم که تو فکرمه درست بشه خودش. توضیح ندم بهتره.  

 

 

Never Back Down  

 

راستی این عکسه مال فیلم Never Back Down (هرگز عقب نشینی نکن). 

فیلم خوبیه. پسر راستیه نقش زیاد جالبی نداره ولی آمادگی فوق العاده ای داره ( قابل توجه ورزشکارا)  اون یکی پسره هم که نقش اوله. به نظر من که فیلم قشنگیه شما رو نمیدونم ولی به هر کی دادم فیلمو کلی حال کرده! 

دیگه بای

یه دفعه!

سلام 

اصلا الان نمیخواستم آپ کنم و این حرفا اما .... 

بعد از کلی سرویس شدن در و دهنمون توسط مسئولین عزیزتر از ... مرکزی / هیچی دیگه نشد بچه ها رو ببریم همایش. 

فقط یادم باشه واسه خانما ماشینو هماهنگ کنم. 

کار نکردن چقد راحته ولی وقت عمل که میرسه حرفای قشنگ میرن کنار برای بعضیا. 

بیخیال 

همچنان ورزش میکنیم و همچنان دوس دارم درس بخونم و یه اندکی دوباره شروع کردم.(وای خدا چقد زمان کم شد) 

(یه دفعه استرس گرفتم و اعصابم خورد شد الان که یادم اومد.) 

خوب فقط یه شروع طوفانی قویتر  میخوام.همین.TNX GOD 

خوب فعلا  

Emile Hirsch 

 

راستی این پسره تو فیلم Alpha Dog بازی میکنه. اصلا تو فیلم نگاه میکنی فکرشو نمیکنی این پسره انقد دهن سرویس باشه. خیلی خوشم میاد از رفتارش تو این فیلمش. 

برام جالب بود. 

خوب بای

سریع!

 سلام 

اه انقد چیز نوشتم از بد شانسی همش پاک شد!!! 

فقط بگم سرم خیلی الکی شلوغ شده و آرسنال باخته اعصابم خورده و آبجیم عروسی کرد و کلی رقصیدم و 2 هفتس که هیچی نخوندمو .... از خدا و باحالیاش نوشته بودم و این حرفا که نمیدونم چرا پاک شد!؟؟! 

راستی نوشته بودم وقتی کسی نظر میده کلی حال میکنم. پس دمتون گرم دیگه. 

خوب دیگه برم. 

فعلا. مخلص همتونم هستم. 

بای

 

 

خدا کیه؟!؟! 

روز و شب!

سلام 

دیشب ناراحت بودم. امشب خوشحال.همش برمیگرده به خودم. 

ولی چیزی که مهمه اینه که اصلا اگه کسی ناراحت نباشه(گاهی وقتا)اصلا آدم نیس. 

به قول شاعر که میگه ماه من غصه نخور مثل ما فراوونه/غصه نخور گریه پناه آدماس/ترو تازه بودن گل/مال اشک شبنماس. (م.حیدرزاده-با صدای ل.فروهر) 

بیاین سعی کنیم با اطرافیانمون که از بس بهمون نزدیکن شاید دیده نشن مثل بابا مامانامون و خونوادمون خوبتر برخورد کنیم.   

فضا رو عوض کنیم این بازیگره تو فیلم 18 years old virgin بازی میکنه. زیاد توصیه نمیکنم این فیلمو ببینین.ولی خوب جالبیه خودشو داره.  

راستی واسه انجمن بروشور میدیم بیرون از شنبه.کلی اینور اونور پریدم تا بالاخره تموم شد. 

lauren walsh 

 

خوب دیگه بای.

دیره!

هیچ وقت دیر نیست! فقط باید دل بزنی به دریا. 

چند بار این کارو کردم . چند بارم نه.چند بار جواب داد.چند بارم ... خوب ... نه! 

مهم اینه که سعیمونو میکنیم و بقیشو میشه حالا یه جورایی به شرایط و این چیزا ربط داد تا توجیه بشه بالاخره. 

آی لاو مای فنز! لایک یو 

بای 

راستی اگه دوست داشتین عکسای Blake lively رو سرچ کنین.تو فیلم Accepted بازی میکنه. 

خیلی فیلم جالبی بود.فک کنم 4-5 باری دیدمش.هر دفعه با یه نفر!! 

ولی خوب بود.از شخصیت اصلی داستانم که یه پسرس خوشم میاد.آخر به همین دختره میرسه. 

فیلم جالبیه. 

خوب دیگه واقعا بای 

Accepted+blake lively