شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

چی!

سلام

با بچه ها تیم دادیم واسه جام رمضان در حد تیم ملی! ۲ تا اسپانسر داریم و ...

کلی تمرین کردیم مچ بشیم با هم

یه هفته اصلا خونه نبودم واسه همین!

نتیجه کنکور ۱شنبه میاد! منتظریم ببینیم چی میشه امسال!


رفتم پیش یکی از بچه ها(البته مهندس هم رشتس!)که کلی بهم از این پروژه های دانشجوهاشو داد بخونم!

الان ماه رمضونم که هست. ۱۵-۱۶ ساعت!


تیمو حال میکنی خداییش!

یه دست.البته لباسای ما خیلی خوشرنگه!





خوب دیگه بریم دنبال کار و زندگیمون.فعلا

بای

راستی یادم رفت بگم دمتون گرم چقد نظر دادین! انقد حال کردم با نظراتون که ...


کلی!

سلام

بالاخره دیروز از مسافرتم اومدم. خیلی خوب بود.

کلی جاها رفتیم دیگه. چند وقته همش دارم فکر میکنم به قبول شدنم.

خدا کنه قبول شم! (خسته)





ممنون که نظر میزارین همیشه. دمتون گرم.

سعی کنین این چند وقت باقیموندرو حال کنین  و از دست ندینا ... !

فعلا خدا سعدی


راستی تو سفرم سه قطره خون صادق هدایتو خوندم خیلی حال کردم.

کلی ام با کسایی که قبلا  کم ندیده بودمشون صحبت کردم.

باید یه برنامه برای بقیه روزام بریزم


سفر!

سلام

امروز میخوام برم مسافرت. باید خوب باشه.بعد مدتی بریم یه دوری بزنیم اینور اونور.

نمیشه فعلا بیام فعلا تا یه چند وقت. میدونم خبر سختی رو گفتم الان ولی عمق فاجعه چند روز دیگس!!!


خوش بگذره بهتون ایشالا.

 سر بزنین به این حقیر وبلاگک. نظرکی هم اگر دادید دمتان گرم.چون واقعا حال میکنم با نظراتون.چون فکر میکنم یکی یه جایی هست که ما رو ببینه.

   


میری سفر برو ولی ....!





با خیالت عمری    روز و شب درگیرم

        توی رویام هر شب       دستتو میگیرم !

خیلی آهنگ توپیه! شادمهر کارش حرف نداره.

ویزای شینگن نه ولی کارت ملی که دارم!!!!


بای تا آهای!

آخیش!

سلام

بالاخره این کنکورم تموم گشت با خوندن در حد ۲۴-۲۵ روز. ولی خوب ببینیم چی میشه دیگه!

زحمتمو تو این مدت کشیدم / آرایشگاه نرفتم تا امشب! موهام به قول یکی از بچه ها مثل چی شده بود!!


این همه تلاش تو این مدت خوب شاید کم بخاطر من! خوب دیگه لازمه.

خدا منو خوب میشناسه دیگه تا شرایطمو سخت نکنه انگار عادت دارم نخونم!


موهام گفتم بلند شده بود اما نه دیگه اینقد!!! حالا وقت بدن و دیگه آره ...






 خوش بگذره به همتون این تابستون.

ما رو تنها نذارید تو این وبلاگ که از تنهایی خواهم سپرد جان!