شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

امید!

سلام

خواهشمندیم امید خود رو از دست ندهید!

جدیا-چرا باید امیدمونو از دست بدیم

دنیا که به آخر نرسیده

یه خوبی ای که این فیلما به آدم میده

اینه که در بعضی مواقع بیخیال باشی

در کل سخت نگیری رو زندگی

تو این مدت نمایشگاه انواع دانشکده ها تو دانشگاه بود

که تقریبا میشه گفت مسئول غرفه بودیم و ...

کلا تو این مدت تازه فهمیدم چی از زندگیم میخوام

خوب آدمه دیگه

یهویی که پیشرفت نمیاد بگه اومدم بریم صفا و این حرفا

کم کم میاد

ولی بالاخره میریم صفا



آره

در کل نباید از زندگی و جامعه و مردم ترسید

وقتی همه با هم برابریم

حالا بگذریم از نخاله هایی که از آئین انسانی چیزی نمیدونن!

بیا از همین حالا دکمه ی ریست رو تو زندگیت بزن

همونی باش که خودت دوست داری

ممکنه اولش اونی که میخوای نشی

اما من از همین جا پشت کامپیوتر اتاقم میگم

حتما پیشرفت میکنی

چون بعضیا تا آخر زندگیشونم اینکارو نمیکنن

اما تو که شروع میکنی الان

موفق تر میشی.

به امید روزای بهتر برای هممون(ایشالا)

اوج!

سلام

امروز یه روز خوب بود

دیگه دارم بازم برمیگردم به همون روزای اوج خودم

واقعا طرز فکر خیلی مهمه

ایشالا روزای همه همین طوری خوب باشه

 


چقد خوبه آدم اصلا نگران چیزی نباشه!

این آهنگا داره پیشرفت میکنه ها! دمش گرم

سریال فرار از زندانم که تموم شد.

این کلاس زبانم خوش خوشکی خوبه همینطوری.

حرف سیاسی نمیدونم چی بگم؟!؟!

اما اصلا جالب نیست اوضاع!!!


خوب دیگه!

فعلا

حس و حال!

سلام

چند وقت پیش یه سری چیزا پیدا میکردم

از تو وب و نت! اونا خیلی تاثیر میذاشت روم! تاثیر خوب

خودمم یه جوری پایه ی اونا بودم

اما الان نمیدونم یه جوریه اوضاع!

هنوز نتونستم درستش کنم

از چند نفر پرسیدم

یکی جوابی داد و یکی دیگه خندید و ...

اما بد نیست اوضاما

یه جوری انگار کلی کار دارم

انگار دارم تنبلی میکنم

انگار نه انگار که کردان مرده

اصلا علی صادقی رو عشق است

اصلا شاید بد نباشه همینطوریم ادامه بدم

ها؟!؟!؟

ولی واقعا نمیدونم!!! خوبم اما بد نیستن و خوب هم هم!



فعلا. تا روز خوب دیگه

راستی دوس داری عکس راستیه باشی یا چپی؟!؟!

خدا خوبه نه؟!؟!