شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

ناراحت!

سلام

چند وقته خیلی ناراحتم

انگار مال این جامعه نیستم

انگار همش میخواد یه اتفاق بد بیفته!

اعتماد به نفسم به شدت پایین اومده. نمیدونم چرا. با اینکه وضع خوبیم دارم اینجوری فکر میکنم.

اصلا یه جوریم.

نمیدونم چیکار کنم.همش دو دلم. هر کاری که میخوام بکنم.

گفتم ننویسم همش به خودم.اما دیدم دیگه داره بد میشه. در حد خودکشی.

دیگه حوصله ندارم.ای خدا.چیکار کنم. اصلا دیگه به خودم نمیرسم. خود خودمو گذاشتم کنار.دیگه کلا یه مشکل شده برام.نمیدونم دقیقا از کی و چرا؟!؟!

اما دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم و ننویسم.شاید به خاطر همین قضیه ی قبول نکردن طرفه!!!

 ای بابا.دیگه واقعا زده به سرم.



الان فقط.الان منتظرم.

شانسو میبینی. کی چی فکر میکنه و ...

میدونم دردم چیه اما کو نوش دارو؟ امیدوارم خیلی دیر نشه!

خدافز

نظرات 14 + ارسال نظر
.. سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 01:53 ب.ظ http://enekaseab.blogsky.com

سلام محمد جان خوبی؟ عاشق شدی؟اوه اوه اونم چه عاشقی.ببین این اتفاق ها تو زندگی همه میافته.واسه هر کی میافته اون شخص فکر میکنه فقط اونه که عاشقه و بقیه هیچی از عشق نمیدونن.عزیزم.به عنوان یه خواهر بهم میگم منم این دوران رو گذروندم.نه خودکشی کردم و نه نابود شدم.توکل کن به خدا و بدون حتما یه صلاحی بوده .نمیخوام نصیحت کنم.نه ولی به خدو خدا جدی میگم. همیشه تو هر کاری یه صلاحی هست که منو تو نمیدونیم.

سلام
ای بابا
میدونم یه صلاحی تو کاره
بعضی موقعها بالاخره آدم باید خریت کنه دیگه
این دفعه هم نوبت منه
اصلا نمیدونم چیکار کنم
عاشق نشدم
یه مقداری خریت داریم به خرج میدیم
همین
اما این همین فقط همین نیست
بد وضعیتیه
بد

آدرینا چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 05:17 ب.ظ

محمد منم عین تو بودم تا چند هفته پیش...اما هیچی تو دنیا ارزش خود آدمو نداره...تو مهمترین چیزی برایه خودت ...
راستیسلام
به روزم با ( یادش به خیر)

نمیدونم!
البته
علیک سلام
آمدم

آدرینا پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 04:16 ب.ظ

نمی دونم قبول نکردن طرف چه قد برات مهمه ....اما دو باره امتحان کن...دوباره ازش بخواه اون چیزیو که قبول نکرده
دلم گرفته بود گفتم بیام این جا...

خوب ...
بازم میتونی بیایی

سارا پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 04:37 ب.ظ http://setareman.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری دوست عزیز می دونی وبلاگت معدن طلاست از این رو من برات یک پیشنهاد دارم که از فضای خالی وبلاگت برای هر کیلیک روزی 1000 ریال می گیری یعنی اگر شما روزی 10 کیلیک از طرف بازدید کننده گان داشته باشی 10000 ریال در روز درامد خواهی داشت پس برای اینکه بخواهی روزی بیشتر از این کلیک داشته باشی باید تعداد بازدید کنندگان سایتت را بالا ببری بلاگرهایی هستند که از یک وبلاگ ساده روزی دهها هزار تومان کسب درآمد دارند پس بهتر است شما نیز عجله کنید و تا دیر نشده زمان را از دست ندهید و روی آدرس زیر کلیک کنید تا زمان را از دست ندهید.
http://www.oxinads.com/?i=23837
بله دوست عزیز شما هم می توانید جزو خوش شانس ترین افراد باشید اگر عجله کنید. و این می تواند یک شروع کسب درآمد برایتان باشد.
اگر پیشنهادم را پذیرفته باشی پس از ثبت نام و شروع به فعالیت برایم اطلاع بده تا راه پیروزی بیشتر را برایتان بنویسم.

با تشکر
سارا

سلام
خواهش میشه!

حسن فقیه جمعه 29 آبان 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://adabiatnews.blogsky.com/

سلام وبلاگ خوبی داری نظرت درباره تبادل لینک چیه ؟

سلام
چاکرتیم
نمیدونم
من میخوام ادامه تحصیل بدم فعلا!!

خودم جمعه 29 آبان 1388 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.shanc.blogsky.com

سلام
حوصله نداشتم پست جدید بذارم
نظر گذاشتم!!!
این قضیه ی اعصاب خوردی مال چند روز پیشه
بعد این قضیه گرفتم یه کم چیز پیزایی که چند وقت پیش جمع کرده بودم رو خوندم
درست شد
فصلیه این چیزا دیگه
بیخیال
خوشبختانه خوبه اوضاع
دارم یه سری کارایی رو فعلا انجام میدم تو این مدتی که فشار نیست رو ما
خیلی خوبه
به خودم میرسم چند وقت
آره
خوب دیگه
ولی میخواستم این پستو پاک کنم دیگه
که گفتم بد نیست باشه
ببینیم قبل ما چی گذشته
گذشترو پاک نکنم
دیگه چی بگمممممممم
آها
نه ولش کن
فیلم اگه نبود باید چیکار میکردم؟!؟!
خوب معلومه دیگه
یکی دیگه اختراع میکرد
المپیک بعدی نه
همین الان احساس خوبی دارم
احساساتی نشدما
بسه دیگه چرت نگو مستر
فعلا

از واحد قمبلسیون به واحد سیبیلیاسون
تنبلی و گشادورزی
باید ریشه کن شود!
پیش میاد دیگه

آدرینا شنبه 30 آبان 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام
محمد به روزم
میای دیگه؟

سلام
خواهم آمد

آدرینا شنبه 30 آبان 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام آمدم....جانم؟

کار خوبی کردی

آدرینا شنبه 30 آبان 1388 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام آمدم
با اینکه به روز نیستی. جانم؟

آدرینا دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 10:46 ق.ظ

سلااااام
محمد گفتم بیام یه سری بزنم.... اوضاع چه طور؟ خوبی پسر؟؟

سلااااام
کار خوبی کردی دختر
ای بدک نیستیم

آدرینا سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام
به روزم می یای؟

سلام
بلی

آدرینا پنج‌شنبه 5 آذر 1388 ساعت 08:10 ب.ظ

اوضاع چع طوره پسر؟؟ روبه راهی؟

ای
نمیدونم
واقعا

پانته آ شنبه 7 آذر 1388 ساعت 01:51 ب.ظ

ته گشادیه آدم به جای پست نظر بذاره!!!!:دی
میدونستم اونو بگم دیگه نمیای سر بزنی.
واسه همین خودم اومدم.
خوش بگذره بهت.
خوبه که اوضات ردیف شده.
فعلا

خوب دیگه
وقتی الان ندونی چی میخوای و میخوای چه کنی همین میشه دیگه
نه
سر زدم
اما آره نظر نمیذارم
اینجا جواب میدم
همیشه یه سری حد ها رو یادم میره
قربون تو

آدرینا شنبه 7 آذر 1388 ساعت 04:20 ب.ظ

سلااام به روزم محمد

علیک
باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد