شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

جک!

سلام


اگه می دونستی دستای سرد من چقدر به گرمی دستات نیازمنده... اینقدر دست تو دماغت نمی کردی!


دوست داری تغییر کنی؟ خوشگل بشی؟ عوض بشی؟ مامان بشی؟ اصلا یه چیزه دیگه بشی؟ پس با ما تماس بگیر.


سازمان بازیافت زباله



همیشه عکس تو رو توی کیف پولم دارم.هر وقت دچار مشکل بزرگی می شم ،بهش نگاه می کنم.اون وقت احساس میکنی که هیچ کدوم از مشکلاتم به اندازه ی

این یه دونه وحشتناک نیستند !!!


خدا سعدی!!!

فعلا



نظرات 2 + ارسال نظر
امین یکشنبه 3 شهریور 1387 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.editiranforum.blogsky.com

سلام وبلاگتون خیلی خوبه
یه خواهشی دارم اگر میشه به این آدرس برین توش عضو شین
درآمد زاست واسه وبلاگتون به درد می خوره www.oxinads.com/?a=12921

سعید جمعه 8 شهریور 1387 ساعت 06:41 ب.ظ http://shasaeed.blogsky.com

سلام سایت خوب ومفیدی بود اگر مایل هساید من را لینک کنید تا وبلاگ خوبتان را در وبلاگم قرار دهم

منتظر جواب هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد