شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

امید!

سلام

خواهشمندیم امید خود رو از دست ندهید!

جدیا-چرا باید امیدمونو از دست بدیم

دنیا که به آخر نرسیده

یه خوبی ای که این فیلما به آدم میده

اینه که در بعضی مواقع بیخیال باشی

در کل سخت نگیری رو زندگی

تو این مدت نمایشگاه انواع دانشکده ها تو دانشگاه بود

که تقریبا میشه گفت مسئول غرفه بودیم و ...

کلا تو این مدت تازه فهمیدم چی از زندگیم میخوام

خوب آدمه دیگه

یهویی که پیشرفت نمیاد بگه اومدم بریم صفا و این حرفا

کم کم میاد

ولی بالاخره میریم صفا



آره

در کل نباید از زندگی و جامعه و مردم ترسید

وقتی همه با هم برابریم

حالا بگذریم از نخاله هایی که از آئین انسانی چیزی نمیدونن!

بیا از همین حالا دکمه ی ریست رو تو زندگیت بزن

همونی باش که خودت دوست داری

ممکنه اولش اونی که میخوای نشی

اما من از همین جا پشت کامپیوتر اتاقم میگم

حتما پیشرفت میکنی

چون بعضیا تا آخر زندگیشونم اینکارو نمیکنن

اما تو که شروع میکنی الان

موفق تر میشی.

به امید روزای بهتر برای هممون(ایشالا)

نظرات 20 + ارسال نظر
پانته آ یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 08:56 ب.ظ

نگا کن اومدم
دیدی؟
حالا هی بیا بگو نامرد
بابا پیشرفت
این حرفای روشن فکرانت آدمو میکشه
من زدم دکمه ریستو

زارت....

ایول
چه پیشرفتی
دمت گرم
چه راهی گذاشتی جلو پا ملت

میبینم که مسئول غرفه مرفه شدیو کلی خوشحالیو
همه غرفه هارو درو کردی
ملت گذاشتی ول مطل
حالا بذار اونام یکاری بکنن
انقد تکی تکی صفا نکن
دقت کردی کلا چرت نوشتم:دی
حالا گیر نده دیگه
آدم که نامرد میشه چرت زیاد میگه
حالا دفه بعدی سعی میکنم نامرد نشم که چرت نگم

راستی خودتم خیلی زور نیومدیا
من یه هفته آپ کرده بودم اومدی نظر گذاشتی
همین الان یهو یادم افتاد
حالا که اینطوره
سلام و کوفت:دی
چرا نیومدی زودتر نظر بذاری
نامرد!
(من کلا عادت دارم وقتی گند میزنم طلبکار باشم)
دیگه داری فش میدیا
برم تا نظرو نزدی پاک نکردی
فعلا
بازم پیش ما بیا!

خوبه خودتم قبول داری چرت نوشتی!
چون واقعا خیلی چرت داشت!
کلا بیخیال
باشه
خواهم اومد
مخلصتم هستیم
چرا پاک کنم

آدرینا دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 12:10 ق.ظ

خوب گفتی........ لازم داشتم بشنوم ..... اما فکر نمی کردم تو وب تو بخونم. ممنونم. پسررررررررررر
تو این جور مواقع چی می گن؟؟؟ نمی دونم..... همین دیگه.... خیلی ممنونم.

دیگه ما اینیم دیگه
چرا فکر نکنی
فکر کن
پسررررررررر
نوکرم

آدرینا دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 12:36 ق.ظ

اندکی چی؟؟؟؟؟
وبت نون توش نیست پسرررررررررررررر

ما عادت نداریم با وب نون در بیاریم
نون بازومونو میخوریم
بازو که میدونی چیه!؟!؟!
میدونی
نکنه ...
نه
میدونی

ادرینا سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 01:14 ق.ظ

بازو چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیا که می خوام کفر بگم

نمیدونم والا!؟!؟!
راحت باش

مریم شنبه 5 دی 1388 ساعت 02:17 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com/

سلام خوبی؟
خوشحال از دفعه قبل که میام اینجا سر حال تری
راستی مواظب باشی خیلی ها رو می شناسم که می خواستن دکمه رست رو بزنن اما اشتبها شات دون شدن!!!
در هر صورت آره امید امید امید....چیز خوبیه اما کافی نیست
گفتی فیلم خدا انشاالله (خدانکنه) این کارگردان ها و بازیگرها و.. رو از رو زمین بدراره که منو معتاد فیلماشون کردن من بد جورد معتاد فیلم بودم( البته هیچ وقت به کارای دیگم منضورم درسو کارام و اینا آسیب نمی رسوند) که ترک کردم حالا باز معتاد سریال فرار از زندان شدم می گفتن اعتیاد آورترین سریال دنیاست ما باور نکردیم حالا من معتادش شدم دارم می میرم همش دلم می خواد از مدرسه بیام خونه یا تعطلی باشه ببینمش باورم نمی شه تو دوروز که تازه 5 ساعتش مدرسه بودم 21 قسمتش رو دیدم امیدوارم هرچه زودتر تموم شه ....
راستی اومدم بگم که.....آپم

سلام
ممنون
آره دیگه آدم اینجوریه
میدونی شاعر راجع به همین قسمت میگه چی؟!؟!
میگه
کوکولی کو کوکولی کو کوکولی کوکولی کوکولی کو
فیلمو نگو
دیدمش
خیلی باحاله
ارزش دیدنو داره
مخصوصا که این اسکوفیلد همکار ما هم هست که هیچی دیگه
اما بگیر درستو بخون
آخرش خوبه

استر دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 01:14 ب.ظ http://tavalode2bre.blogsky.com

سلام دوست عزیز.به روزام و منتظر نظرات زیبا و ارزشمند شما

سلام
چشم
اومدم

ساناز دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 05:44 ب.ظ http://khise-khis.blogsky.com

سلااااااااااااااام

وااای ریست کردن؟؟!!!!! می دونی چقدر شجاعت می خواد؟ کار هرکی نیست پسر.

اما من شجاعتش رو دارم... از اون کله خرابام ... حالا می بینی... کجای زندگیم نقطه می زارم و میام سر خط...

تو رویام نه؟
نه ...شاید خوش خیالم! شاید هم ...

اما میدونم یه روزی یه جائی دل می زنم به دریا...
تحمل روزمرگی .. یکنواختی... کسالت و منتظر فردا نشستن ... نه کار من یکی نیست...

امیدوارم تو هم فردا اوی یه روز تازه تو زندگیت باشه.

یه عالمه گل واست...

سلووووووووم
آره ریست
ایول
به خودم رفتی دیگه
پس همین الان یه کاری بکن
مثلا یه چند دیقه بذار فکر کن میخوای چیکار کنی بعدا
یه چند وقته میخوام همین کارو کنم
اما یه کم کارای جانبیم زیاد شده
قربونت

مریم سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 02:24 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام دوباره خوبی؟
آره خیلی سریال توپیه ...
لاست هم باحاله اما بد موقع دستم رسید چون خیلی هم طولانی بود گذاشتمش برا تابستنو یا یه وقت که بی کار تر شدم
من سرم بره درسامو ول نمی کنم از کارای دیگم می زنم مثلا کم بیرون می رم یا کارای متفرقمو کم می کنم می شینم پای سریلا درسمو هم می خونم
فعلا....

سلام
همچنان خوبم
آره خوبه
لاست جوریه که از فصل ۳ به بعد خودت لاست میشی
اما فیلمبرداریو فکر بالایی تو فیلمبرداریو زبل بازیو ... داره
خوبه بگیر بخون درستو
مخصوصا که داره امتحانا میاد
خودم تا الان لای کتابا رو باز نکردم
اصلا غیر شب امتحان حال نمیده انگار

آدرینا سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 03:36 ب.ظ http://http://adrina.blogsky.com/

سلااااام
با با معجزه شناس.... این بغل و خوب اومدیا....
من موندم مامانم با این 19 چی کار باید بکنه.... گاهی وقتا تو کف طاقتش می مونم....

سلام
دیگه!
بازم دیگه!

آدرینا سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 06:22 ب.ظ

سلااااااام
به روزممممممممممم

سلااام
راست میگی!

مریم سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 08:12 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام من همچنان خوبم تو هم همچنان خوبی؟
واسه لاست گفتی دست رو دلم نذار می گن پیچیدست فکر کن من دی وی دی هاشو از دختر عمم گرفته بودم می ریختم تو کامپیوتر بابام ببینه دو تا دی وی دی رو جابه جا اسم گذاری کردم یعنی مثلا بابام 8 تا قسمت رو جابه جا دیده بعد آخرش که شد فهمید اشتباهی ریختم انقدر سر من قر زد گفتم یعنی نفهمیدی که اینا جابه جاست گفت اینقدر این سریال گیج می کنه من هم نفهمیدم
راستی گفتی بدون زیرنویس؟چرا می خوای انگلیسیت قوی شه آها شاید هم دوبلشو دیدی آره؟
من دارم با زیرنویس می بینم خیلی به قوی شدن انگلیسیم کمک می کنه دیگه اینکه ما همچنان در راه به دست آورد امیدیم و امیدمان را از دست نخواهیم داد.....
کار نداری فعلا.....

سلام
آری بازم خوبم!!!
ایول بابات
بچه باحالیه
اونم سریال نگاه میکنه؟!؟!
نه خوشم اومد

مریم چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 07:09 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلوم
همچنان....(دیگه نمی گم خیلی ضایع شد)
چی کار کنیم دیگه بابای باحالی داریم البته اون یه مورد استثنا بود می دونی بابام زیاد حال سریال دیدن اونم طولانی نداره البته لاست یه مورد استثنا بود آخه خیلی تعریفشو شنید منم هی تعریف کردم اینجوری شد که دید ولی من بهش نگفتم فرار از زندادنو دارم می ترسم باز وسوسه شه بخواد ببینه آخه فایل فیلمها مخصوص کامپیوتره اونوقت باید کامپیورم رو با بابام تقسیم کنم که خیلی کاره سختیه...
مرسی از راهنماییت حتما این سریالا رو خواهم دید تغریف ۲۴ رو شنیدم به نظرت از فرار از زندان جالبتره یا این جوری بگم کدوم از این سریالا که گفتی باحالترن؟

سلام
آری دیگر
باشه
میگویم

مریم پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 10:47 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com

س
خ؟
اگر خدا بخواد با یاری و کمک جویی از امید انشاالله من طی یک طرح ۷ ساله این سریالا رو می بینم..!!!
مرسی از معرفیت راستی فک کنم فارسی ۱ داره ۲۴ می ذاره
فعلا....

سلام
آری
حتما

با اون دوبله ی مضخرف فارسی ۱

آدرینا جمعه 11 دی 1388 ساعت 12:40 ب.ظ

با نامه ای نمادین به امید ، به روزم.

آی ام کامینگ فر کامنت!

آدرینا جمعه 11 دی 1388 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام.... اومدم عیادت... نمی دونم چی شده..... اما ما هستیم ....

سلام
ممنون

مریم شنبه 12 دی 1388 ساعت 11:33 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام خوبی؟
آره قبول دارم خیلیییییییی دوباه هاش مزخرفه تو خیابون راه فتن هرکی بلد بوده فارسی حرف بزنه گفتن می شه سیال ما رو دوبله کنی؟
آپممممم

سلام
واقعا
آمدم

مریم شنبه 12 دی 1388 ساعت 12:11 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

هاها می کنی برا من امیدوارم هک بشی نه بدتر کامپیوترت کمپلت قات بزنه ..... (شوخی)
واقعا نمیشه تو این وضغیت زندگی کرد....!!!!!
من دلم خوش بود تو امتحانام اوقات فراغت زیاد دارم می شینم می بینم حالا ببین شانسو!!!!

به به
درست میشه

ساناز یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 12:25 ق.ظ http://khise-khis.blogsky.com

نفهمیدم.... یه مدت من نیستم اینجا چه خبره؟

خوب گل سر سبد کامنتای دختروونه شدیاااا!!!

هواست رو جمع کن ... من از اون دختر غیرتی های جنوب شهری دم خطم..

خیط میط میندازم رو صورتت عمری بشه...

حواس مواست و جمع و جور کن... آره داش!

اولا سلام آبجی
دوما ما خودمون خط خطیتیم!
اصلا تف کن شنا کنیم!

دریای ابی یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 04:11 ب.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

به امید روزای بهتر برای هممون
آمین
خیلی قشنگ بود

ایشالا
ممنون

سارا چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.parishun.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری من سارا عضو جدید خوشحال میشم به منم سر بزنی

سلام
قربونت
الان سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد