شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

یه روز خوب!

سلام 

خاک منه 

آره این خاک منه!  

امروز خیلی روز جالب و استثنایی بود! 

یه اتفاق های بسیار کمیاب برام پیش اومد 

مثلا دعوا با ۶ نفر آدم 

که خوشبختانه اونقد خفن نبود 

۳ تا خوردم که یکیش کاملا دفاع شد و جواب داده شد 

یه مشتم نثار یکیشون کردیم و با یه هوی بلند خاتمه دادیم به این پیکار! البته یکی از رفقا هم بود که با جمله حاجی بیخیال به خاتمه یافتن این نبرد کمک میکرد.

اون یکی این بود که کولمو جا گذاشتم تو تاکسی.اونم شب. 

بعد یادم اومد یه چی همرام بود قبلا! 

که با یه کم جلو رفتن و زبل بازی و ... تاکسی رو گیر آوردم و ... . 

امروز کارآموزیم در نوع خودش جدید بود که ۴ نفر یه جا بودیم! 

کلا خدا رو شکر به خاطر این چیزایی که اتفاق افتاد و نیفتاد. 

فکر کنم خدا فقط میخواست بگه که آره دیگه! 

خوب دیگه ما رفتیم. 

این شما و اینم مشت آهنی! 

 

 

مشت و مبارزه!

  

راستی هنوز این تکمیل ظرفیتا نیومده!! اه!

فعلا

نظرات 19 + ارسال نظر
شمیم یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری خیلی زیباست.بهتره این نظر تایید نشه.اگه مایل باشی با هم تبادل لینک کنیم.
میتونی من رو با اسم شمیم لینک کنی و بعد بهم خبر بدی تا منم لینکت کنم.منتظرت هستم.

نظر یادتون نره
بای

www.shamimjoon.blogsky.com

سلام
ممنون که اومدی به وبلاگک حقیر ما!
اما من دیگه میخوام سعی کنم وبلاگ آدمای یه کم جالب از دید خودمو لینک کنم.
شاید توام باشی
با خودته!
اما ۱۰۰٪ میام
نظرم اوکی

پانته آ یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 08:43 ب.ظ

چه عجب پست جدید.
نکنه اراذل بازی درآوردی :دی ؛)
کاراموزی شنیدم باحاله منم میخوام.
جات خالی رفتم مسافرت.
درحدی که فک میکردم نه ولی خوش گذشت.
بادوستان دورهم.
و جات خالی که امروز اصلا احمق بازی در نیاوردم و چقد دختر خوبی بودم.
کلی فک کنم امروز گل کاشتم.
هرچند که دیشب یه اتفاقی افتاد که گند خورد به حالم.
ولی امروز اصلا به روی مبارکمم نیاوردمو خیلی عادی بودم.
عادی که نه.
خیلی شارژتر از همیشه.
همه میگفتن چته امروز انقد شنگولی.
خلاصه که با اینکه دیشب و امروز خیلی اتفاقی که بتونه خوشحالم کنه نداشتم
ولی کلی خندیدم و خوشحال بودم.
لااقل وانمودش کردم.
فک کنم این یعنی یکم از احمق درونم کم کردم.
الانم بدک نیستم.
درسا داره امونمو میبره.
راستی نمره های ترم قبلم اومد.
این ترم ممتاز شدم:)
تن تن پست بذار.
وقت کردی یه سرم به ما بزن.
رکبم خواستی بزن؛)

معلومه جواب نظر قبلیتو تو پست قبلی نخوندی!
ولی در کل مسافرت خیلی حال میده.
ارازل که نه اما یه دفه شد! یه چیز بهم میگفت قراره بشه!!!!
ایول. خوب حرکتی کردی.
اصلش اینه اصلا
اینجوری خودتو حداقل ۴ پله و نیم جلوتر نشون دادی.
حداقل به خودت. مهمشم همونه
اما نه که چیزای دیگه مهم نباشه
خلاصه که باید به فضای اطرافتم اهمیت بدی دیگه
همینجوری الکیم که نمیشه
ولی حرکتت بسیار توپ بود
نه کم کم اگه ترشی نخوری و قانون جیش بوس لالا رو رعایت کنی
یه چشمه های فعلا کوچیکی دیده میشه
ایول معدل الف
اگه اتفاق خارق العاده ای افتاد پست میذارم
اما میتونی تو همین پست هر چند بار خواستی(مثل خودم) پست بذاری
که جوابم بخونی
همیشه میام پستاتو میخونم
اما نظر نمیذارم
اینجوری راحت ترم
نمیخوام ذهنمو زیاد درگیر کنم
بگذریم
فعلا

دل سوخته دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.sonnat.blogsky.com

سلام جوون. ما همسن شما که بودیم، همسن شما بودیم. جدی میگم. باور نداری؟؟؟ برو از خودش بپرس. وبلاگ جالبی داری. به منم یه سربزن. منتظرت هستم. در ضمن نظر یادت نره

به به
ببین نکته اینجاست که ما سنی ازمون گذشته!
شما رو نمیدونم!
چاکرتیم
جالبی از خودته دیداش
حتما سر که هیچی دستم میزنم برات
اگه مهره هامم سرجاشون باشن به موقش یه قرم میام واست

مریم دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 09:18 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

[گل][گل[گل][لگل][گل][لگل][گل][گل]
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
سلام
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
خوبی؟
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
شاپرکهای خیالی به روز شد
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
خوشحال می شم سر بزنی
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
[گل][گل[گل][لگل][ل[گل][لگل][گل]

بله!
علک سلام
ممنون
خوبه
حتما
ولی نمیدونم چرا این متنو کپی میکنی به همه میفرستی!!
خیلی جالبه!

مریم دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 09:42 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام ممنون سر زدی جوابت رو برم برای بالا
به خاطر اینکه همه ی کسایی که دوستاشون رو خبر می کنن بهشون سر بزنن معمولا یه متن می نویسن خیلی حوصله داشته باشن اسمهاشو تغیر می دن مثلا می گن محمد ُ زهرا فلانی سلام این که من بخوام برای ۳۰ --۴۰ تا بلاگ متن جدا بنویسم اگه هر کدومش هم یه دقیقه طول بکشه خودش می شه ؟؟؟؟ اگه گفتی ۴۰ دقیقه کی حوصله داره!!!!!!!! باید این روش رو زیباد دیده باشی در مورد اون سکوت فریاد وار یا فریاد سکوتگونه زیاد فکر نکن چون دعوا کردی الا خسته ای ممکنه هنگ کنی
فعلا

لازم نیس ۴۰ دیقه وقت بذاری
۱۰ دیقه وقت بذار اما نذار مصنوعی بشه و اثرشو از دست بده
یه کم بالاخره باید از خودت مایه بذاری دیگه
خسته نیستم اما هنگ کردنو هستم!
بازم ممنون

مریم سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 09:01 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام خوبی؟
گیر دادیها!!!!!!!!!!!
نمی شه به تعداد کمنر بنویسم باید برا همه خبر بذارم چون از اول این کار رو کردم
اینهایی رو هم که می ذارم معمولا خودم درست می کنم یا شکلهای دیگه رو یه تغییر جرئی می دم در هر صورت چشم سعیم رو می کنم ولی ببین همه ی وبلاگهایی که تعداد 20 به بالا رو هنگام آپ کردن خبر می کنن همین جوری کامنت می ذارن همین دفتر عشق یه نمونش در هر صورت از پیشنهاد شما کمال تشکر را به جای می آورم
خوب دیگه تا وبلاگامون به چتروم دونفره تبدیل نشده من برم ......

سلام
قربون یو!
هر جور تمایلی!
اوکی

مریم سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 09:02 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com/

سلام خوبی؟
گیر دادیها!!!!!!!!!!!
نمی شه به تعداد کمنر بنویسم باید برا همه خبر بذارم چون از اول این کار رو کردم
اینهایی رو هم که می ذارم معمولا خودم درست می کنم یا شکلهای دیگه رو یه تغییر جرئی می دم در هر صورت چشم سعیم رو می کنم ولی ببین همه ی وبلاگهایی که تعداد 20 به بالا رو هنگام آپ کردن خبر می کنن همین جوری کامنت می ذارن همین دفتر عشق یه نمونش در هر صورت از پیشنهاد شما کمال تشکر را به جای می آورم
خوب دیگه تا وبلاگامون به چتروم دونفره تبدیل نشده من برم ......

تکراری بود!

پانته آ سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 09:58 ب.ظ

چرا اتفاقا کاملم خوندم.
اول اونو خوندم بعد این یکیو نوشتم.
وای که دیروز و امروز چقد واسم عالی بود.خیلی خوشحال بودم
قند تو دلم آب میشد.
مطمئنن میدونی چرا دیگه
با اون بودم.
خیلی معمولی
ولی بت گفتم که هروقت باهاشم
در هر صورتی بهم خوش میگذره.
چه بخوام چه نخوام
تمام ناراحتیامم یادم میره.
خیلی خوب بود.
مخصوصا دیشب.
وااااااااااااای دارم گند میزنم به درسای این ترمم فک کنم.
هنوز شرو نکردم به درس خوندن.
ولی کلی کار ریخته سرم.
میخوام این چند روزه جم و جورش کنم.
هرجور راحتی.
من ولی میام اینور نظر میذارم:)
فعلا

خوب دیگه!
همیشه خوشحال باشی
اون قضیه مسافرتم خوندم
راستی فهمیدم قضیه اصلیت چیه که اینجوری هستی
بعدشم تو که شبانه روز با همونی که!
چجوریه باز داری زار میزنی!؟!؟!
عجبا!!!
۳هفته نخوندی گند میزنی به درسا!!!
من یادم نمیاد در کل دوران تحصیل غیر از شب امتحان کتابی در دستم باشه
حالا خوندنش به کنار!!!!
ولی تو بخون
همه مثل هم نیستن که
بیا همینور نظر بذار
خوبه
باور کن خستم
آهنگ میکه
من نیستم
یه چیزایی هست که به تو نمیگم
چون تو ....یی
ولش کن
حوصله ندارم اصلا الان

adrina چهارشنبه 22 مهر 1388 ساعت 01:48 ب.ظ http://adrina.blogsky.com

درود.جالب می نویسی حال کردم به قول دوستان کیف حلالش را بردیم،من تازه زاده شدم دوست داشتی بیا یه سری بزن خلاصش درویشیه .سپاس

علیک درود
حتما جیگر
اومدم با کله
سپاس علیه

wefdwe چهارشنبه 22 مهر 1388 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.qwdqwd.com

qwdqwdqwd

واقعا!!
من چیز دیگه ای فکر میکردم ولی!!

فائقه چهارشنبه 22 مهر 1388 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام
ای بابا دیگه شرمندمون نکن
دانشگاه که خیلی حال میده منم ترم اولی ندید بدید دیگه نمی دونی
جای شما خالی
دیگه باید ببخشی نیومدم سر بزنم
راستش یه ذره درگیرم
ولی قول میدم زود به زود سر بزنم


موفق باشی

حال میده چقد همون ترم اول!!!
واقعا چرا؟!؟!؟
اوکی
همچنین

ستاره پنج‌شنبه 23 مهر 1388 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.clickchi.com/index.php?refer=somy46

سلام دوست عزیز

چرا درسیستم درآمدی زیر عضونمی شوید من3 بارتاحالا پول گرفتم از طریق معرفی نامه زیر عضو شوید

http://www.clickchi.com/index.php?refer=somy46

http://clickfa.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=90

بعداز عضویت به وبلاگ من آمده وپیام بگذارید

اگرموافق باشی تبادل کلیک می کنیم

به این صورت که هرروز به وبلاگ های یکدیگر سر می زنیم وبرروی تبلیغات همدیگر کلیک می کنیم

وبعداز کلیک درقسمت نظرات پیام می گذاریم که کلیک کردیم تا نفربعدی هم بیاید کلیک کند

مطمئن باشید کلیکهایتان دو برابر می شود

منازاین روش استفاده می کنم

منتظرت هستم

www.ketab20.blogsky.com
اسامی دیگردوستان عضو تبادل لینک درقسمت روزانه است می تونی با انها هم همکاری کنی

من اولین کلیک را انجام دادم

سلام
حوصله فکر کردن به این یکی رو ندارم دیگه!

خانواده سوری پنج‌شنبه 23 مهر 1388 ساعت 11:56 ب.ظ http://soorifamily.blogsky.com

سلام .خوبین؟
وبلاگ جالبی دارین. ما هم برای نی نی در راهمون وبلاگ درست کردیم . اگه فکر میکنی حرفی داری که برای نسل بعدی لازمه بیا و نظرتو بگو. اگه مفید باشه حتما براش نگهداری می کنیم تا بتونه در زندگیش ازش استفاده کنه.
در ضمن تکمیل ظرفیت ها اعلام شد.
موفق باشین

سلام
قربونت
چه خوب!
حتما عزیزم
نه اون تکمیل ظرفیت ماها نیست
ما یه قشر دیگه ایم
که سرمون بی کلاهه فعلا
بیخیال
فعلا

خانواده سوری جمعه 24 مهر 1388 ساعت 12:24 ق.ظ http://soorifamily.blogsky.com

سلام.
از پیام گرمت ممنون.
روزهات پرتقالی

خواهش میکنم
پرتقال تکراری میشه
این بار با طعم کاپوچینو حال میکنم

آدرینا جمعه 24 مهر 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://adrina.blogsky.com

درود
جون من اگه بازم دعوا کردی بزار خیلی حال میکنم با دعوا. منتظر سر زدن 2بارتم

عجبا!!
۲باره سر خواهم زد اما دعوا خوب نیست که؟!؟!؟!

مهدی شنبه 25 مهر 1388 ساعت 11:56 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

به انتظار فصل تو تمام فصل ها گذشت
چه یاس بی نهایتی ندیم من شد
فصل بد خاکستری چه سرد و بی صدا گذشت
چه قلب بی سخاوتی حریم من شد

پانته آ یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 01:00 ق.ظ

کی من همیشه با اونم؟!!!!:o
خودت ...ی :دی
امروز فهمیدم که خیلی بد شانسم.البته بهتره بگم بی شانس.3تا اتفاق منتظرش بودم.هیچکدوم نیفتاد.
من هنوزم هیچ غلطی در زمینه درسی نکردم:|

مهدی یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 11:47 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

با تو یا بی تو چه فرقی دارد این چه ظلمیست

خدا میداند

در حضور تو گذشتن از تو اشکین واراست

خدا میداند

از کنار تو گذشتن شکستن دارد

خدا میداند

بله!

صادق پنج‌شنبه 30 مهر 1388 ساعت 07:20 ب.ظ http://game.harajy.com/

پس خداامروز بهت رحم کرده

آره یه جورایی مثل همیشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد