شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

خوبه!

سلام 

امشب بسیار صفا داد عزیزان 

با کلی بر و بچز جدید و اهل حال آشنا گشتیم 

 

در اینجاس که شاعر میفرمایند: 

همه بچرخونین!

همه بلرزونین!

آفرین  

 

دانشکده نیز بازگشت.ما هم که کارآموزی داریم و اندکی واحد که میگذرد. 

اگه تکمیل ظرفیت خاص رشتم داشته باشه خیلی توپ میشه 

اونم شهرای اطراف از لحاظ اقلیدوسی البته! 

 

خیلی با تریپ این بازیگر ایرانی حال میکنم نمیدونم چرا؟!؟! 

نظر تو چیه؟!؟!  

  

حامد بهداد بچه باحال! 

 

تا بعد

نظرات 8 + ارسال نظر
حسن حساس سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.watersky.blogsky.com

چون مثه خودت بیحیایه مادر برا همین دوسش داری....در ضمن ایول حال کردیا !

فقط این قسمت من و بی حیایی شو نتونستم درک کنم؟!؟!
شاید چون شرت میپوشم شایدم ...
بیخیال
توضیح...

. سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 04:23 ب.ظ

.

جدا!!!
عجب!
چرا به فکر خودم نرسیده بود؟!!

پانته آ سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 10:41 ب.ظ

ااا خوش بگذره همواره.منم امروز کلی بهم خوش گذشت.ایشالا تکمیل ظرفیتم را بده اونم از نوع اقلیدسی!!!!!

خوبه
دارم روزای توپی رو با آدمای توپی میگذرونم
خیلی توپه

وقتی بتونی تو راه ۲۰ دیقه ایی با یه راننده مینی بوس رفیق بشی
چی بهتر از این اعتماد به نفس هست آخه! اونم تو راه
هه هه

ما میتوانیم
وقتی واقعا میتونم
چرا نکنم
گور بابات خجالت

!I Am Yes Man!

سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 07:03 ب.ظ http://dmf.ir

وبلاگ نویس محترم
با سلام
به اطلاع میرساند سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ 88/7/8 الی 88/7/18 در مصلای امام خمینی از ساعت 10 صبح تا 20 برگزار می گردد.
لذا از شما دوست عزیز دعوت می شود از بخش های مختلف نمایشگاه به ویژه سالن پایگاههای اینترنتی و وبلاگ ها بازدید نمایید.
سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

مریم یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 06:58 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام آپم با موضوع" بدون شرخ "و عکسهایی از:
1- عروس و دوماد خیلیییییی رمانتیک
2- تشعیع جنازه ی غم انگیز
3- عنده ترس
3- آخر شیطنت
و......
خوشحال می شم بیای و راجع به عکسها نظر بدی
منتظرتم
در ضمن اینجانب هم از تیب این مستر خوشم می آد البته به جون همسایه مامان دختر عموی دوستم اینا فقط به چشم برادری می گم ها!!!!!!!!!!!

301040 چهارشنبه 15 مهر 1388 ساعت 12:03 ق.ظ http://301040.blogsky.com

آقا شرمنده! من یک بار هم توی زندگیم "نچرخوندم" و "نلرزوندم".
sorry!
ahlesh nistam!!!

خواهش میکنم آقا!
این چه حرفیه
تو اصلا بگو قر!
مگه من بلد بودم ! نه به جون خودم.
یه کم اینوری و اونوری که دیگه درست شد ایولا!
حالا لرزوندن به شیوه بندری و ... بمونه چه ها که نکردیم
نه آقا
دمت گرم

پانته آ چهارشنبه 15 مهر 1388 ساعت 08:24 ب.ظ

ایول.تو بالاخره جواب دادنم یاد گرفتی.کف کردم دیدم جوابم واسه ملت گذاشتی:دی
توام که بدتر از من ۱۰۰ سال یه بار آپ میکنی.خوب یه حرکتی بکن دیگه.من هی بیام واسه این پست تکراری چه نظری بذارم؟!!!:|
میخوای هی بیام بگم ایشالا تکمیل ظرفیت خوب باشه:دی

یاد داشتن که بسیار ننه قمر ها رو میشناسم که یاد دارن!
اما عملی یه چیز دیگس که ما انجامش دادیم.
اتفاق بزرگ اون چنانی نیفتاده خوب!
میرم سینما
باشگاه که امشب اولین جلسه رو با عزم تمام رفتم
و

کارآموزی
و
کلاس
و
حالا یه چیزایی که نمیشه گفت
یعنی اینجا جاش نیس
آها راستی نیستیا
خبری نیس ازتا
رفتی مثل چیزا داری به چیزی فکر میکنی!
بیخیال
اینم پاسخ به نظرت
که از یه ذره متن توام بیشتره
برو یاد بگیر یه کم به جای فکرای پوچ به این و اون

پانته آ شنبه 18 مهر 1388 ساعت 01:38 ب.ظ

ایول چقد کار.
توام خیلی نمی نویسی که.فرق تو اینه که تو بین هر کلمت یه enter میزنی ولی من پشت هم می نو یسم.برا همین مال تو زیاد نشون میده.
بیا اصلا منم اونجوری می نویسم ببین چقد زیاد میشه.
من رفتم مسافرت.
خیلی که فک میکردم نه ولی خوش گذشه.
مخصوصا تو اتوبوسش.
با بچه ها دور هم بودیم خیلی صفا داد.
راس میگی.
من هنوزم مثل چیزا دارم به چیز فک میکنم.
چیکار کنیم دیگه.
احمق بازی مال همین سناس.
دوسال دیگه به این روزامکلی میخندم.
الانم دارم بیشتر احمق بازی در میارم که بعدا بیشتر بخندم.
از من خبری نیس؟!!!:0
من که هستم.
تازه آپم کردم.
تو نیستی.
حواست کجاس.
بیا دیدی اینجوری منم چقد زیاد می نویسم.
دیگه رکبت جواب نمیده:دی

دیگه چیکار کنیم
چه جالب
تو هم بلد بودی بری مسافرت کوتاه اونم با دوستات و به ما نمیگفتی!!
خوبه
کجا رفتین
شبا رو چیکار میکردین؟!؟!
اینا سوالاتیه که ذهن جوامع بشری رو مشغول خودش کرده دیگه!
بابا رکب!!
اینجوری بهتره اصلا
خوبه همین که قبول داری داری احمق بازی در میاری از کلیا جلوتری
فقط خودت که میدونی نباید بذاری این احمق درونت رشد کنه دیگه!
پست جدیدمو داری!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد