شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

اینجا!

سلام 

بعد ۲ هفته مسافرت اومدم خونه! 

چه حالی میده سفر توی ماه رمضون! 

 اونم وقتی تو مسافرتت یه خبرایی بشنوی! مشهد خیلی حال داد 

مخصوصا پارک ملت و ترن و فانفار و ... ! 

 

داره بارون میاد شدید ولی آهنگی که دارم گوش میدم میگه بارون نبار!! 

 

نتونستم تا الان آپدیت کنم واسه همین سفر دیگه.  

 

 

 

سفر! 

 

اوگی! فعلا

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 06:07 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

$$______________سلام_____________$$
__$$$$*_________خوبی؟________,,$$$$*
___$$$$$$$,,_____________,,$$$$$$$$*
___$$$$ــ_شاپرکهای خیالی به روز شد_$$$
____$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$@@$$$$$$$$****
_________,,,__*$$$@@.$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$یه سر بزن*$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$_________$$$$$*,,____*
______,;$*$$**'__منتظرتم____**$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,

پانته آ پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 07:10 ب.ظ

هم چین گفتی نیومدی سر بزنی من گفتم الان بیام صدتا پست گذاشتی.خوب هیچ پست جدیدی نذاشته بودی.بیام چی بگم.آخه عادت داشتم تو بیای اونوری.من اینور چیزی واسه گفتن ندارم:|
خوبه که خوش گذشته.تو این سفرا و تجربه هاش خوبه آدم جنبشم ببره بالا.بعدنا به درد می خوره؛)

پانته آ پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 11:58 ب.ظ

کلا تو کار جواب نوشتن نیستی دیگه.پس ملت الکی میان نظر میذارن؟!لااقل بعد اون همه حرف یه سرفه میزدیD:

مهران شنبه 4 مهر 1388 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام وبلاگ قشنگی داری من برای حمایت از شما روی تمام بنرهای تبلیغاتی شما کلیک کردم واز شما خواهش میکنم به رسم جوانمردی به وبلاگ من بیایید و روی بنرهای تبلیغاتی وبلاگ من کلیک کنید اینجوری به نفع هر دوی ما است. راستی اگه اومدید توقسمت نظرات عنوان کنید.و در اخر اگر شما مایل به تبادل لینک هستید فقط کافیست در قسمت نظرات عنوان کنید.www.kolbehdownload.iranblog.com

مهران شنبه 4 مهر 1388 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام وبلاگ قشنگی داری من برای حمایت از شما روی تمام بنرهای تبلیغاتی شما کلیک کردم واز شما خواهش میکنم به رسم جوانمردی به وبلاگ من بیایید و روی بنرهای تبلیغاتی وبلاگ من کلیک کنید اینجوری به نفع هر دوی ما است. راستی اگه اومدید توقسمت نظرات عنوان کنید.و در اخر اگر شما مایل به تبادل لینک هستید فقط کافیست در قسمت نظرات عنوان کنید.www.kolbehdownload.iranblog.com

مهسا یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 01:05 ب.ظ http://www.jabe.ir

دوست عزیز وبلاگ جالبی داری، اگر واسه وبلاگت عکس لازم داشتی می تونی به جعبه سر بزنی

موفق و پایدار باشید

علی ثقفی دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.hamedanfootball.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید !
خوشحال میشم اگه به سایت ما هم سربزنید !
در صورت تمایل ما رو به اسم "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" لینک کنید و پیام بذاربد که به چه اسمی لینکتون کنیم !

علی ثقفی دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.hamedanfootball.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید !
خوشحال میشم اگه به سایت ما هم سربزنید !
در صورت تمایل ما رو به اسم "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" لینک کنید و پیام بذاربد که به چه اسمی لینکتون کنیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد