شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

حباب زندگی!

سلام 

بذار یه ذره از حباب بیام بیرون.آره اعصابم خورد میشه وقتی ... ولی به روی خودم نمیارم تا از دست ندمش شایدم تا خودمو از این وضعیتی که فکر میکنن دربارم خارج نکنم؟!؟!؟!؟ 

نمیدونم.از همه خوشم میاد ولی برای کسی سعی نمیکنم. 

از فرصتایی که پیش میاد واسم آسون میگذرم.(البته بعضی وقتا) 

خداجون دمت گرم. دلم تنگ شده برای فوتبال بازی کردن.میدونی چند وقته بازی نکردم؟؟  

پرسپولیسم که دمش گرم ۳تا زد.آرسنالم که مساوی کرد ولی خوب تو اسپانیا بود. 

امیرشونم آخر ندیدم.نیما هم که ۲دره. 

خوشبختانه شروع کردم به درس خوندن.درسته خیلی ساعتم پایینه ولی بازم خوبه.بهتر از نخوندنه که. 

بذار بگم بدونی... این آهنگیه که داره تو گوشم سرصدا میکنه. دور بودن خیلی بده. 

باید اضافه کنم که غرورمو کلا بیخیال شدم در بیشتر مواقع. ولی خوب حقمو میگیرم و حرفمو میزنم اما خیلی ... 

به نظر خودم که خوبه و میتونه بهتر و بهتر از اینها هم بشه. 

به وضعیت بدنم که خدا رو شکر میرسم. معتاد شدم اما به ورزش! خیلی خوبه اینجوری. 

ولی تو خونه.فعلا باید به کنکور فکر کنم و درس بخونم تا قبول شم. 

اونم فقط نیمه دوما!!اینش بده ولی خوب چاره ای نیست. سعیمو میکنم به هر حال. 

خوب برم که مثل چی خوابم میاد. خودمم نفهمیدم چی نوشتم!  

خدا نگهدارتون

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.delara.cov.ir

سلام. از حضور گرمتون ممنون. ان شا الله به لطف خدا کنکور رو با موفقیت پشت سر بذارین. توکلتون به خدا باشه. سربلند باشید و همیشه در پناه حق.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 02:06 ب.ظ

قلمدونی من ... (آرام) پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.Ghalamdooni.com

سلام ...
قدمهام دیگه یارای رفتن نداره پس کاش همین جا تموم می شد ولی بازم نمی شه پس دعا هم بی اثر شده
از اینکه به کلبه خاموشم پا گزاشتی منت نهادی ممنون بازم به روزم اگر خواستی بیا پیشم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد