شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

سفر

سلام

دیروز بعد چند روز از مسافرت که تنها هم رفته بودم اومدم.

انقد حوصلم سر رفته بود که رفتم مسافرت.من معمولا بعد مسافرت refresh میشم.

ایندفه رفتم شهر بیشتر مضخرف تهران.ولی خوب حال داد ینی برای چند روز خوبه بری هر جایی حالا.ولی زندگی توی اونجا اصلا حال نمیده.نمیدونم چرا اصلا خوشم نمیاد!!!

بعضیا حالا مثلا با تهرونی بودنشون کلاس میذارن حالا اگه باشنم خوبه میبینی گذرش افتاده طرف یا مال یکی از شهرای استان تهرانه یا شهرری یا ... .

ولی بهر حال پایتخته و  خوبیایه خودشو داره نسبت به بیشتر شهرا.

مهم نیست حالا.مهم این است که حالشو ببری جیگر!

چند تا جک باحال:


قزوینیه تو خواستگاری جواب رد می شنوه، رو کون داداش عروس اسید می پاشه.

استاد زیست شناسی داشته آلت جنسی مرد رو توضیح میداده، میگه: این آلت مثل زایده ایست که به بدن مرد چسبیده، جاسم جان لطفاٌ بیا اینجا برای کلاس تشریح کن.‌ جاسم جان هم که از قضا عرب بوده میاد پای تخته و میکشه پایین .استاده یک نگاهی میکنه، میگه:بله همونطوری که گفتم، جاسم زایده ایست که به این آلت چسبیده.

ترکه دوست دخترش رو می‌بره خونه، دختره بهش میگه: من پریودم! بنده خدا میگه: من می‌میرم واسه اسم‌های خارجی.

خوب دیگه بهتره برم.باااااای. اه راستی سرعت اینترنت بسیار افتضاحه   این یک.دو اینکه یه چیزایی تو این مدت گرفتم و خریدم که برای بعضیاش باید برم کلاس و ...   .و سه اینکه باید برم کارآموزی  .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی جمعه 21 تیر 1387 ساعت 07:43 ق.ظ

آره منم چند نفر از هم دوره ای هام اینجوری کلاس میذاشتن که ما مسخرشونم کردیم که دیگه نمیگن بچه تهرونیم.

هادی شنبه 22 تیر 1387 ساعت 08:18 ب.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام بر رفیق خودم چه طوری سفر خوب بود؟ مثل اینکه خوش وگذشته .موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد