شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

امید!!!

سلام
یه فال گرفتم توپ آمد.دمش گرم.دیگه میخوام درسامو شروع کنم و غمای نداشتمو بزارم کنار و فکرای کس و شری نکنم و درس بخونم و بازیگوشی نکنم.
فقط 1 ماه میخونم به جای یک ترم.
برنامه ریختم دیدم اوه تاحالا که نخوندیم چیزی از دست ندادیم ولی بگیریم این 2 و 3 هفته رو بخونیم.

خوب ورزشم کردم و برنامه هم ریختم و بگیریم بخوابیم حالا.

نظرات 3 + ارسال نظر
احمد پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 11:05 ب.ظ

چقدر خوبه آدم همیشه امید داشته باشه.

هادی جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 09:28 ب.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام محمد خوبی؟
منم میخوام درسام رو شروع کنم ولی نمیشه اصلا حسش نیست لعنت به این افکار مزاحم
چند وقتیه که خیلی یه جوریم
امروز هم اعصابم ریخت بهم دوباره و لی خدارو شکر دارم خوب میشم .یعنی سعی میکنم درست فکر کنم
خوش حال شدم سر زدی.
فعلا

محمد دوشنبه 6 خرداد 1387 ساعت 01:53 ق.ظ http://bombo.blogsky.com

سلام بابا کی حال داره درس بخونه تو این گرما! درکت میکنم! بد دردیه درس خوندن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد