شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

کلیات!

سلام خوبین؟ منم خوبم.امروز با احسان رفتیم نهارخوران با 2چرخه. حال داد.اوه پسر این آهنگای جدید رضایا و تتلو و تهی و افشین و اینا چه باحالن!!! کلی حال کردم.

 

خوب تا عید از بیکاری هر روز همین چرت و پرتا رو مینویسم. امینم احتمالا میاد تا چند روز دیگه. اه یه کلیپ دیدم که چند تا افغانی بزور یه دختر رو میگیرنو .... اینا بعدشم دختره گریه میکردو اینا بعدش سر دختر رو کندن من که همین جوری مونده بودم.عجب کسافتایی بودن اینا. من بودم از اونجاشون اعدامشون میکردم.

 

خوب دیگه بحثو عوض کنیم. چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری.آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه.

 

 خبر داری تو ایران یه بحث داغ تو بورسه . . . نه بابا جزایری رو نمیگم . . . . سرکاری چیه ! باور کن اینبار سرکاری نیست . . . . احمدی نژاد کدومه بابا ! … اینو نمیخوام بگم که … . . . دوستت دارم کجا بود ! مگه دیوونه شدم ؟ . . . . سال نو مبارک ! … الان تنها خبر جدید همینه ! جیگر ! سال نوی خوبی داشته باشی!!!

 

فعلا.فیلی در استخری شنا می کرد. مورچه ای سر رسید و گفت: بیا بیرون کارت دارم. فیل از استخر بیرون آمد. مورچه نگاهی به فیل انداخت و گفت: برو توی آب. فقط می خواستم ببینم اشتباهی مایوی من را نپوشیده باشی.

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام خوبی؟
مثل اینکه تعطیلات شروع شده
خوش باشی

شمایل دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 11:38 ق.ظ http://baghemahtab.blogfa.com

عیدتم مبارک ما ارادت داریم به شوما . زت زیاد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد